انواع باسکول

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

انواع باسکول

بازدید: 63
انواع باسکول در سایت فروشگاهی دیجی اسکال عرضه می گردد تا مشتریان زمان خرید باسکول دیجیتال حق انتخاب داشته و باسکول دیجیتالی را خرید نمایند که با توجه به نوع استفاده از باسکول باشد ، باسکول در مدل های باسکول فروشگاهی ، باسکول صنعتی و غیره قابل انتخاب است .

انواع باسکول به اختصار :

باسکول فروشگاهی : این عبارت به باسکول زمینی اختصاص می یابد که در فروشگاه ها و مغازه ها مورد استفاده قرار میگیرد و دارای بدنه ای معمولی نسبت به مدل های صنعتی دارد ، باسکول فروشگاهی دارای دقت پایین و نهایتا در ظرفیت 500 کیلو گرم قابل انتخاب می باشد , بهترین باسکول فروشگاهی مختص به باسکول پند و باسکول محک می باشد که در گروه پیشنهاد ویژه ی دیجی اسکال قرار گرفته است .

باسکول صنعتی : دستگاهی که به باسکول صنعتی معرفی می گردد نسبت به فروشگاهی ها دارای بدنه ی مقاوم تر و محکم تر بوده و در برابر ضربه و فشار دارای مقاومت بالایی است و دارای ضربه ی گیر و داوم بالا در توزین های پی در پی در کارخانه ها دارد ، در این گروه باسکول نیز بهترین باسکول صنعتی مختص به محک و پند می باشد و مجددا در گروه پیشنهاد ویژه ی دیجی اسکال قرار گرفته است ، باسکول صنعتی باید با توجه به نوع استفاده از باسکول و محیط و مواد مورد توزین باسکول نیز توجه نمود تا انتخاب دستگاه انتخاب ایده الی باشد .

باسکول آویز : دستگاه آویز به توزین از زیر اختصاص دارد و به صورت توزین از فاصله ای بالاتر از زمین انجام می گیرد ، باسکول سقفی یا آویزی در ظرفیت های متفاوت تولید می گردد و دارای قلاب جهت آویز شدن از سقف و آویز شدن از جرثقیل مورد استفاده می گردد که به باسکول جرثقیل نیز معرفی می گردد ، باسکول آنی لود و باسکول پند در این گروه شناخته شده و مورد تایید می باشد .

باسکول جاده ای : گروه دیگری از باسکول زمینی وجود دارد که برای توزین بار ماشین های سنگین به کار می رود و ماشین ها برای توزین بار بر روی باسکول حرکت نموده و توسط باسکول جاده ای توزین می گردند و این باسکول در ظرفیت های باسکول 60 تنی ، باسکول 50 تنی ، باسکول 20 تنی بیشترین استفاده را دارند ، در گروه باسکول جاده ، باسکول پند برترین برند شناخته شده است و خرید باسکول باید پس از بازدید و براورد منطقه ی نصب باسکول صورت پذیرد .

دیجی اسکال مرکز فروش و خدمات پس از فروش باسکول دیجیتال بوده و برترین برند های موجود را ارائه می نماید دیجی اسکال با داشتن سابقه ی طولانی در زمینه فروش باسکول بهترین مشاور جهت خرید خواهد بود و متناسب با کار و استفاده باسکول دیجیتال را پیشنهاد نموده و برترین برند ها را اعلام می نماید .

جهت اطلاع از قیمت باسکول در مدل های متفاوت و امکان مقایسه ی دستگاه ها به قسمت محصولات مراجعه نمایید و با کلیک بر روی هر محصول قابلیت های باسکول را مطالعه نمایید .
 
تصاویری از انواع باسکول :
 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 23 دی 1393 ساعت: 9:44 منتشر شده است
نظرات()

ترازوی پرینتر دار

بازدید: 38

ترازوی پرینتر دار نوعی از ترازوی دیجیتال است که با تولید فاکتور به ترازوی پرینتر دار معروف است ، ترازو با گزارش فروش اطلاعات را برای مشتری ارسال و برای فروشنده ذخیره می نماید ، خرید ترازوی دیجیتال پرینتر دار موجب رضایت مشتری و ثبت اطلاعات می گردد ، ترازوی پرینتر دار در فروشگاه هایی مورد استفاده قرار می گیرد که در ارتباط مستقیم با مشتری می باشند و نیاز به فاکتور فروش برای مشتری داشته و نیاز است که اطلاعات کارکرد روزانه ، هفتگی و ماهانه ی فروشگاه را ذخیره نمایند .

ترازوی پرینتر دار در چندین مدل تولید می گردد که اولین مدل ترازو دستگاه پرینتر دار ساده است ، نوع دوم ترازوی بارکد پرینتر بوده و نوع سوم ترازوی لیبل پرینتر بارکد کدار است که بهترین و کامل ترین ترازوی دیجیتال پرینتر دار به شمار می رود ، انتخاب ترازوی ساده پرینتر دار برای فروشگاه های معمولی مناسب می باشد و انتخاب ترازوی بارکد پرینتر برای فروشگاهی مناسب است که دارای سیستم فروش ( صندوق فروشگاهی ) می باشد و نیاز به انتقال اطلاعات ترازو به کامپیوتر یا صندوق است در این حالت فروشگاه باید ترازوی بارکد زن بر دارد که انتقال اطلاعات از ترازو را توسط بارکد تولید شده از ترازوی دیجیتال به صندوق از طریق بارکد خوان انجام نماید ، در نوع سوم ترازوی لیبل پرینتر بارکد زن است که برای بسته بندی مناسب می باشد ، از سویی نیاز در فروشگاه ها نیز قابل هماهنگ شدن با سیستم فروش می باشد .

دیجی اسکال نمایندگی فروش برند ترین سیستم های توزین می باشد که جهت اطلاع از قیمت ترازو و اطلاع از نحوه تعمیرات ترازوی دیجیتال می توانید با مشاورین مجرب این مرکز تماس حاصل نمایید یا به صفحه ی هر محصول رفته و از قابلیت ها  و قیمت فروش ترازو آگاه گردید .

 

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 23 دی 1393 ساعت: 9:43 منتشر شده است
نظرات()

رله ی قطع کن برای باسکول صنعتی پند

بازدید: 188
رله ی قطع کن برای باسکول صنعتی پند جهت تنظیم وزن ورودی بر روی باسکول طراحی می گردد ، رله ی قطع کن باسکول از یک برد تشکیل شده است که به برد باسکول اتصال می یابد و با تکمیل شدن وزن تعیین شده به مخزن ورودی فرمان قطع صادر می نماید ، استفاده از رله ی قطع کن باسکول برای تنظیم وزن دلخواه در کارخانه ها و کارگاه های صنعتی به کار می رود ، رله ی قطع کن با امکان تنظیم 4 وزن دلخواه می باشد ، رله باسکول تنها به باسکول پند اتصال می یابد و تنها باسکول پند را می توان تنظیم وزن برای توزین دلخواه نمود .

روش نصب رله قطع کن برای باسکول صنعتی پند :

ابتدا باسکول دیجیتال را باز نموده و به mode تنظیمات رفته با کلید start به قسمت رله ی قطع کن می رویم و با دکمه ی mode وارد رله شده و چهار رله را با دکمه ی on / off فعال می کنیم ، جامپر را برداشته و باسکول را خاموش روشن نمایید .

دکمه ی start را نگه داشته و باسکول دیجیتال را روشن نمایید ، مقدار وزن دلخواه را با دکمه ی mode و start تعریف کرده و با on / off تایید نمایید تا چهار رله تا آخر انجام دهید .

اگر می خواهید رله ی قطع کن توسط فرمان دستی تنظیم شود باسکول را در حالت manual قرار دهید و در صورت تمایل جهت تنظیم رله ی قطع کن باسکول به صورت اتوماتیک کلید atuo را انتخاب نمایید .

جهت تعمیر باسکول یا تعمیر ترازو با مشاورین ما در مرکز خدمات تماس حاصل نمایید .

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 23 دی 1393 ساعت: 9:38 منتشر شده است
نظرات()

تعمیرات باسکول در محل مشتری

بازدید: 34

تعمیرات باسکول در محل مشتری جهت رفاه حال مشتریان راه اندازه ی شده است ، تعمیر باسکول در محل با ارسال تعمیرکار باسکول صورت می پذیرد و تمام تلاش خود را جهت بر طرف نمودن مشکل دستگاه در محل به کار می بندند تا هزینه ی دیگری برای مشتری ایجاد نگردد .

دیجی اسکال مرکز تعمیر باسکول دیجیتال می باشد و با استفاده از قطعات فابریک یکی از معتبرترین نمایندگی تعمیرات باسکول دیجیتال شناخته شده است ، خدمات باسکول صورت گرفته توسط دیجی اسکال دارای گارانتی و خدمات می باشد .

مشکلات باسکول دیجیتال و روش بر طرف نمودن
مشکل باسکول دلیل بروز مشکل و طریقه بر طرف نمودن آن تعمیرات باسکول در محل تعمیرات در نمایندگی باسکول 
باسکول با باتری عمل نمی نماید . اگر این عمل چندین بار پیش آمده و باتری باسکول عمل نمی نماید یا مدت زمان کمی شارژ نگه می دارد ، باتری خراب بوده و باید تعویض گردد . بلی  
باتری باسکول شارژ نگه نمی دارد . بعد از چندین بار تعویض باتری باسکول متوجه می شوید باسکول با باتری درست کار نمی کند ، مشکل از قسمت شارژر باسکول می باشد که باید تعویض شود .   بلی
نمایشگر باسکول پرش دارد . مشکل از قسمت تغذیه باسکول می باشد که نمایشگر دچار پرش می گردد . بلی  
باسکول روشن نمی شود . برق به دستگاه نمی رسد ورودی برق را چک نمایید .    
باسکول با برق عمل نمی کند و روشن نمی شود . پاوربرد باسکول سوخته و برق به دستگاه نمی رسد . بلی  
با قرار دادن کالا نمایشگر تغییر نمی کند و وزن به نمایش در نمی آید . ممکن است در این حالت لودسل دچار آسیب شده یا انتقال اطلاعات از طریق کابل از لودسل به نمایشگر صورت نمی گیرد .   بلی
متراژ کابل باسکول کم بوده و قصد افزایش متراژ کابل باسکول را دارید . افزایش کابل باسکول امکان پذیر است اما باید کابل از قسمت ابتدا تا انتها تعویض و یک کابل جدید متصل شود . بلی  
یکی از نمایشگر ها نصفه نشان می دهد . led نمایشگر نیم سوز شده و باید تعویض گردد . بلی  
تمامی نمایشگر یا نیمه نمایش می دهند . فلت نمایشگر باسکول پاره یا به صورت کامل قطع شده است و باید تعویض گردد . بلی  
دکمه های کیبرد با فشردن عملی را به نمایش در نمی آورند . کیبرد خراب شده و باید تعویض گردد . بلی  
کلگی نمایشگر شکسته است . کلگی به صورت کامل تعویض می گردد .   بلی
باسکول قفل نموده است . این مشکل برای باسکول محک پیش می آید با تماس با نمایندگی باسکول و دریافت کد مشکل بر طرف می گردد .    
باسکول صدای بوق متدد می دهد . بار قرار گرفته بر روی سینی بیش از وزن مجاز بوده و لودسل در اصطلاح خوابیده است .   بلی

دیجی اسکال تعمیرات باسکول انجام شده و قطعات تعویض شده را به مدت مشخصی گارانتی می نماید و تمام خدمات باسکول بر حسب تعرفه ی کارخانه ی تولیدی می باشد ، جهت خرید باسکول با مراجعه به صفحه ی محصولات می توانید با قیمت باسکول آشنا شده و از قابلیت های دستگاه ها اطلاع یابید .

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 23 دی 1393 ساعت: 9:37 منتشر شده است
نظرات()

فروش ترازوی دیجیتال

بازدید: 37

فروش ترازوی دیجیتال در دیجی اسکال بر اساس تعرفه ی مصوب صورت می پذیرد و قیمت ترازو ها کاملا به روز و دقیق ثبت می گردد ، جهت اطلاع از قیمت ترازوی دیجیتال با کلیک بر روی هر محصول می توانید قیمت و توضیحات کامل مربوط به هر ترازو را مطالعه نمایید .

ترازو انواع گوناگونی دارد که با توجه به نوع استفاده و کاربری ترازو به گروه های متفاوتی تقسیم می گردد ، انتخاب ترازو با در نظر گرفتن نوع فعالیت تعیین می گردد ، دیجی اسکال قبل از خرید ترازو به شما پیشنهاد مشاوره می دهد زیرا با مشاوره می توانید از تجربه ی مفید مشاورین استفاده نمایید .

علاوه بر فروش ترازوی دیجیتال در دیجی اسکال امکان معاوضه ی ترازوی دست دوم با ترازوی دیجیتالی نو وجود دارد از سویی نیز امکان معاوضه ی ترازو دست دوم با ترازوی دست دوم مدل دیگر فراهم است ، معاوضه ی ترازو تنها با ترازوی محک و ترازوی پند امکان پذیر است و در صورتی که مشتری دارای یکی از این دو ترازو باشد می تواند ترازو را به شرکت فروخته و ترازوی جدید خریداری نماید ، در انتخاب ترازو نیز پیشنهاد دیجی اسکال ابتدا ترازو پند و ترازو محک می باشد زیرا این دستگاه ها تنها ترازو هایی هستند که پس از مدتی استفاده امکان تعویض داشته و ترازوی دیجیتال بعد از مدتی استفاده حتی طولانی مدت امکان تعویض را دارد .
 

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 23 دی 1393 ساعت: 9:36 منتشر شده است
نظرات()

خرید باسکول دیجیتال

بازدید: 45

خرید باسکول دیجیتال در دیجی اسکال به صورت کاملا دقیق صورت می گیرد ، دیجی اسکال با ثبت قیمت باسکول و امکان مقایسه ی باسکول دیجیتال در چندین مدل انتخاب را ساده تر نموده است ، زمان خرید باسکول در نظر داشته باشید خرید باسکول جهت بر طرف نمودن چه نیازی است و در استفاده از باسکول چه نکاتی اهمیت داشته و قابلیت های درخواستی از باسکول را برای خود لیست نمایید تا انتخاب به صورت کاملا دقیق صورت پذیرد .

باسکول ها انواع گوناگونی دارند که بر اساس نوع فعالیت تعیین می گردند ، انواع باسکول شامل باسکول صنعتی ، باسکول فروشگاهی ، باسکول جاده ای ، باسکول نفرکش ، باسکول آویز می گردد که به هیچ عنوان نمی توان یکی از این باسکول ها را جای دیگری استفاده نمود زیرا در این شرایط توزین درست صورت نگرفته و کار دچار اختلال می گردد .

برای مثال باسکول نفرکش تنها جهت توزین نفر در باشگاه ها یا داروخانه و نیز مراکز تفریحی مورد استفاده است که دارای دقت توزین ضعیفی است اگر این باسکول را در کار صنعتی استفاده نمود به آسانی و در مدت زمان کوتاهی باسکول تخریب و کیفیت توزین خود را از دست می دهد .

حتما قبل از انتخاب باسکول با مشاورین دیجی اسکال مشاوره نمایید تا با ارائه ی توضیحات کامل در رابط با باسکول دیجیتال انتخاب را برای شما آسان و صحیح نمایند .

بهترین باسکول موجود در بازار در حال حاضر باسکول محک ، باسکول پند و باسکول سهند می باشند که دارای کیفیت فوق العاد و بدنه ی کاملا مقاوم هستند .

دیجی اسکال مرکز فروش باسکول دیجیتال دستگاه های معرفی شده را با کیفیت و عمر طولانی تضمین می نماید .

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 23 دی 1393 ساعت: 9:35 منتشر شده است
نظرات()

باسکول چیست ؟

بازدید: 65

باسکول چیست ؟ باسکول در حقیقت ترازوی دیجیتال با ابعاد بزرگ است و جهت توزین مواد سنگین و حجیم مورد استفاده قرار می گیرد ، در گذشته از باسکول با حالت قپونی جهت توزین مواد حجیم استفاده می نمودند امروزه از باسکول دیجیتالی جهت توزین استفاده می گردد .

باسکول به دلیل توزین مواد حجیم و بزرگ باید دارای بدنه ی مقاوم بوده و پایه های توزین و کفه نیز از مقاومت خوبی برخوردار باشند تا بتوانند علاوه بر وزن مشخص شده مقداری بیشتر از حد مجاز برای تحمل بار اضافی را داشته باشند .

باسکول سیستمی الکترونیکی است که از نمایشگر و بدنه و نیز لودسل طراحی گردیده است و اطلاعات توزین پس از قرار گرفتن کالا بر روی کفه به نمایشگر انتقال می یابد ، باسکول بهترین روش توزین برای مواد حجیم است .

امتیاز بهترین باسکول را می توان به باسکول پند و باسکول محک اختصاص داد که دارای بدنه ی مقاوم بوده و در مدل های گوناگون باسکول فروشگاهی ، باسکول صنعتی ، باسکول آویز ، باسکول جاده ای در حال تولید است

در باسکول دیجیتال عمل توزین به عهده ی لودسل است و توزین توسط لودسل صورت می گیرد ، باسکول دیجیتالی می تواند از یک یا چندین لودسل ساخته شود و تعداد لودسل ها بر اساس کفه ی توزین تعیین می گردند و هرچه تعداد لودسل بیشتر باشد توزین دقیق تر می گردد البته از سویی نیز قیمت باسکول گران تر می گردد .

زمانی که لودسل باسکول یک عدد باشد ، کالا یا مواد تقریبا باید در مرکز باسکول قرار گیرد تا توزین دقیق انجام گردد ولی زمانی باسکول دیجیتال چهار لودسل داشته باشد با قرار دادن کالا و مواد در هر گوشه از باسکول توزین دقیق انجام می گردد و باسکول دیجیتالی در هر گوشه ی دستگاه یک لودسل دارد .

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 23 دی 1393 ساعت: 9:35 منتشر شده است
نظرات()

دفترچه راهنمای باسکول محک مدل MDS13000

بازدید: 47

دفترچه راهنمای باسکول محک مدل MDS13000 برای کاربران تهیه شده است تا زمان خرید باسکول در هر جای ایران با تحویل کالا مسئله ی چگونگی نصب و راه اندازی باسکول محک را نداشته باشند ، دستگاه دارای 25 ماه گارانتی رایگان و 10 سال خدمات پس از فروش باسکول می باشد .

 متعلقات باسکول محک :

 سینی توزین : سینیباسکول از جنس استیل گاراوانیزه به صورت تخت
 کابل اتصال به برق : کابل 1/5 متری  
 دفترچه راهنمای استفاده از باسکول : برای نصب و راه اندازی اصولی
 آچار آلن شماره 6 : برای باز و بسته بمودن قطعات باسکول 
 کابل اتصال به کامپیوتر : در صورت درخواست مشتری و پرداخت هزینه
 سی دی نرم افزار باسکول : در صورت درخواست مشتری و پرداخت هزینه 

نکته :

1 - برای جا به جایی باسکول دیجیتال از دستگیره های جانبی دستگاه استفاده نمایید .
2 - برای جا به جایی باسکول هرگز از گارد و و کفه استفاده ننمایید .
3 - برای جا به جایی ابتدا تسمه های محافظ که مابین کفه و شاسی است را نصب نمایید .
4 - باسکول را تراز نمایید .
5 - از قرار دادن دستگاه در مجاورت ماشین های برقی فشار قوی خود داری نمایید .
6 - از پریز برق با ارت برای استفاده برق جهت باسکول استفاده نمایید .
7 - از محافظ برق برای اتصال برق استفاده نمایید .
8 - هرگز کفه ی باسکول را به عنوان چهار پایه قرار ندهید .
9 - در مدل باسکول متحرک از له کردن و عبور از خرطومی برق خودداری نمایید .
10 - از پرتاب کالا بر روی کفه خودداری نمایید .
11 - از سقوط کالا بر رویباسکول جلو گیری نمایید .
12 - از کشیدن کالا بر روی کفه جلو گیری نمایید .
13 - کالا را در مرکز کفه قرار دهید .
14 - از قرار دادن کالا بیش از ظرفیت باسکول جلو گیری نمایید .
15 - بر روی باسکول دیجیتال آب نریزید .
16 - برای تمیز کردن باسکول محک ، سینی را جدا نموده و پس از شستن خشک نمایید ، بر روی دستگاه آب نریزید و با دستمال مرطوب تمیز نمایید .
17 - جهت تنظیم زاویه ی عمودی نمایشگر از ضامن پلاستیکی استفاده نمایید .
18 - برای خاموش کردن از کلید کیبرد استفاده نمایید مگر آنکه بخواهید برای مدت زیادی از باسکول استفاده ننمایید از دکمه ی on/off اصلی بر روی بدنه استفاده نمایید .
19 - استفاده از باسکول صنعتی را به پرسنلی که با دستگاه ارتباط مستقیم دارند آموزش دهید .
20 - در صورت بروز مشکل در کارکرد با واحد خدمات پس از فروش باسکول تماس بگیرید و از دستکار دستگاه خودداری نمایید .

بعد از روشن کردن باسکول به وسیله کلید اصلی در نمایشگر اول وزن و در نمایشگر دوم قیمت کالا ظاهر می شود .

با فشردن کلید خاموش ، دستگاه در وضعیت آماده به کار قرار می گیرد ، برای روشن شدن دستگاه و خروج از حالت آماده به کار ، مجدد کلید خاموش را فشار دهید .

تنظیم دقت در توزین :
1 - دکمه پاک را به مدت 2 ثانیه فشار دهید تا عبارت set ظاهر شود .
2 - کلید 0 را فشار دهید تا وارد mode تنظیم دقت شوید .
3 - با استفاده از دکمه های 0 تا 1 دقت مورد نظر انتخاب نمایید .
4 - در انتها دکمه پاک را فشار دهید .

کلید صفر :

در صورت لزوم از کلید صفر برای صفر کردن باسکول استفاده می نمایید .

کلید پارسنگ :

زمانی که نیاز دارید که وزن خالص کالایی  را بدون در نظر گرفتن ظرف آن مشاهده نمایید ، به روش زیر عمل نمایید :

1 - ظرف خالی را بر روی کفه ی توزین قرار دهید .
2 - دکمه ی پارسنگ را فشار دهید تا چراغ پارسنگ روشن گردد .
3 - جنس را درون ظرف قرار دهید .
4 - با رویت وزن خالص کالا با برداشتن جنس درون ظرف وزن به صورت کاملا خودکار صفر می گردد و چراغ نمایشگر پارسنگ خاموش می شود .

محاسبه مبلغ کالای در حال توزین ، قیمت کالا را میتوان به دو روش وارد کرد :

الف : توسط دکمه های اعداد 0 تا

ب : توسط دکمه های حافظه ی قیمت کالا : دکمه ی حافظه به علاوه 0 تا 9

بعد از قرار دادن کالا بر روی کفه و وارد کردن قیمت کالا ، مبلغ کل را ملاحظه می نمایید ، در این حالت نمایشگر مجموع به حالت قیمت کالا انتقال می یابد .

حافظه ی قیمت کالا :

باسکول فروشگاهی مدل MDS13000 دارای 10 حافظه جهت ذخیره نمودن قیمت کالا می باشد .

ذخیره ی قیمت کالا در باسکول محک :

1 - قیمت کالا را وارد نمایید .
2 - دکمه ی ذخیره را فشار دهید .
3 - یکی از دکمه های 1 تا 9 برای دکمه ی حافظه انتخاب نمایید .

ساعت :

1 - دکمه ی پاک را 2 ثانیه نگه دارید تا عبارت set نمایش داده شود .
2 - با فشردن دکمه ی یک می توانید وارد تنظیم ساعت شوید .
3 - با فشردن دکمه های می توانید ساعت و یا دقیقه را با اعداد 0 و 1 تنظیم نمایید .
4 - پس از تنظیم با دکمه ی پاک از منو خارج می شوید .

تاریخ باسکول :

1 - دکمه پاک را 2 ثانیه نگه دارید .
2 - با فشردن دکمه ی set نمایش داده شود .
3 - با فشردن دکمه ی 2 وارد تنظیم تاریخ می شوید .
4 - با دکمه ی 0 و 1 می توانید تاریخ راتنظیم نمایید .
5 - با فشردن دکمه ی پاک از منو خارج می شوید .

شمارش توسط باسکول دیجیتال :

1 - دکمه ی پاک را 2 ثانیه نگه دارد تا عبارت set ظاهر شود .
2 - دکمه 4 را فشار دهید .
3 - یک عدد از قطعه یا کالای مورد نظرتان را روی کفه قرار دهید ، در صورتی که هیچ شیء ای را روی سینی قرار ندهید به باسکول به قسمت شمارش نمی رود .
4 - اگر تعدادی قطعه قرار داده اید تعداد و اگر یک عدد است یک را انتخاب نمایید .
5 -
6 - با قرار دادن مجموعه ای قطعات مورد نظر ، باسکول به صورت اتوماتیک تعداد قطعات را مشخص می نماید .
7 - با فشاردن دکمه ی پاک ، باسکول صنعتی به حالت اول باز می گردد .

تنظیم نور نمایشگر باسکول :

با استفاده از این قابلیت ، این امکان به شما داده میشود که مقدار نور نمایشگر باسکول محک را بر اساس میزان نور محیط به اندازه دلخواه تنظیم نمایید ، بهتر است در محیط های روشن و پر نور ، شدت نور نمایشگر را زیاد و در محیط های کم نور و تاریک شدت نور نمایشگر کم باشد .

برای این منظور به ترتیب زیر عمل نمایید :

1 - کلید پاک را به مدت 2 ثانیه فشار دهید تا کلمه SET نمایان شود .
2 - کلید 5 را فشار دهید .
3 - با استفاده از کلیدهای 0 و 1 شدت نور نمایشگر باسکول را به اندازه مناسب تنظیم نمایید .
5 - برای خارج شدن از این وضعیت مجددا کلید پاک را فشار دهید .

نکته : با توجه به اینکه در زمان قطع برق و استفاده از باطری باسکول ، بالا بودن شدت نور نمایشگر موجب می گردد که باتری باسکول مدت کمتری شارژ نگه دارد و شدت نور نمایشگر باسکول به صورت اتوماتیک در پایین ترین حد خود قرار میگیرد ، این موضوع باعث می شود که شما بتوانید زمان بیشتری از باتری باسکول استفاده کنید .

ارسال وزن به کامپیوتر :

1 - کلید پاک را 2 ثانیه فشار دارید تا کلمه SET به روی نمایشگر ظاهر شود .
2 - کلید جاپ را فشار دهید .
3 - میتوانید عملکرد کلید چاپ را در  MODE1 و MODE2 تنظیم نمایید .
4 - بعد از انتخاب MODE1 یا MODE2 مجددا کلید پاک را فشار دهید .

نکته :

در MODE1 با فشردن کلید چاپ ، عمل چاپ انجام می شود و فاکتور چاپ می شود .

در MODE2 با فشردن کلید چاپ ، وزن و مبلغ نشان داده شده روی نمایشگر به کامپیوتر ارسال می شود .

قابلیت توزین جند مرحله ای ← جهت توزین بیشتر از ظرفیت باسکول دیجیتالی :

با استفاده از این قابلیت میتوانید عمل توزین را در چند مرحله انجام دهید و در نهایت وزن کل چند مرحله را مشاهده و چاپ نمایید .

به روش زیر اقدام نمایید :

1 - کلید پاک را به 2 ثانیه نگه دارید تا کلمه SET نمایش داده شود .
2 - کلید 6 را فشار دهید .
3 - LED مربوط به مجموع روشن می شود .
4 - بعد از هر بار توزین و ثابت شدن وزن ، کلید ذخیره را فشار دهید تا وزن جاری به وزن توزین شده قبلی اضافه شو ، ردیف دوم نمایشگر جمع کل وزن را نشان می دهد .
5 - برای خروج از این حالت مجددا کلید پاک را فشار دهید .

اتصال باسکول محک به چاپگر :

باسکول محک در تمام مدل ها دارای قابلیت اتصال به چاپگر حرارتی محک جهت چاپ فکتور فروش می باشد .

برای آماده سازی و طریقه استفاده از چاپگر به دفترچه راهنمای پرینتر محک مدل MMP48 مراجعه کنید .

چاپ فاکتور فروش :

1 - کلید پاک را 2 ثانیه نگه دارید تا کلمه SET ظاهر شود .
2 - کلید 3 را فشار دهید .
3 - به وسیله کلید باسکول محک را در حالت NET PRINT قرار دهید .
4 - مجددا کلید پاک را فشار دهید .
5 - کالای مورد نظر را روی کفه باسکول فروشگاهی قرار هید .
6 - قیمت واحد کالا را وارد باسکول کنید .
7 - با زدن کلید چاپ ، چاپگر شروع به چاپ وزن کالا ، قیمت واحد و مبلغ کالا به همراه زمان و تاریخ می نماید .

نکته : جهت چاپ نام فروشگاه ، پیام تبلیغاتی و نام کالا در فاکتور فروش ، شما از طریق کامپیوتر این اسامی را تعریف و به باسکول فروشگاهی ارسال نمایید ، نام کالا ، متعلق به حافظه های قیمت کالا می باشد .

تعیین تعداد چاپ فاکتور :

1 - دکمه پاک را دو ثانیه فشار دهید تا کلمه SET ظاهر شود .
2 - دکمه 8 را فشار دهید .
3 - روی نمایشگر عبارت print0 ظاهر می شود . در این حالت باسکول فروشگاهی از هر فاکتور فروش یک بار چاپ می گیرد .
4 - برای تغییر این حالت را فشار دهید .
5 - روی نمایشگر عبارت print1 ظاهر می گردد در این حالت باسکول از هر فاکتور فروش دو بار چاپ می گیرد .
6 - برای خروج از این حالت مجددا کلید پاک را فشار دهید .

اتصال باسکول محک به کامپیوتر :

باسکول دیجیتال محک دارای امکان اتصال به کامپیوتر است .

با استفاده از نرم افزار ارتباط باسکول با کامپیوتر ، شما می توانید اطلاعات موجود در باسکول را مشاهده و یا تغییر دهید .

1 - کلید پاک را 2 ثانیه فشار دهید تا کلمه SET ظاهر شود .
2 - کلید 3 را فشار دهید .
3 - به وسیله باسکول را در حالت net serial قرار هید .
4 - مجددا کلید پاک را فشار دهید .

امکاناتی که به وسیله کامپیوتر در اختیار شما قرار می گیرد به شرح زیر است :

1 - امکان مشاهده و ذخیره 2000 قلم کالای فروخته شده در باسکول محک
2 - امکان مشاهده و تغییر قیمت کالا در حافظه های قیمت کالا
3 - امکان مشاهده و تغییر نام فروشگاه و پیام
4 - امکان مشاهده صفحه نمایش باسکول
5 - امکان بایگانی و گزارش گیری از اقلام فروخته شده
6 - امکان مشاهده و تعیین شماره باسکول و شماره غرفه
7 - امکان مشاهده و تنظیم ساعت و تاریخ باسکول

ارتباط بی سیم ( wifi )

در باسکول محک مدل MDS13000 دارای امکان اتصال چندین باسکول و ترازو به طور همزمان را داشته و نهایتا به یک کامپیوتر متصل می گردد و اطلاعات هر یک از باسکول و ترازو ها به صورت مجزا توسط کامپیوتر کنترل شود .

برای این منظور به ترتیب زیر عمل نمایید :

1 - کلید پاک را 2 ثانیه فشار دهید تا کلمه SET ظاهر شود .
2 - کلید 3 را فشار دهید .
3 - به وسیله کلید باسکول را در حالت net serial قرار هید .
4 - مجددا کلید پاک را فشار دهید .

نکته : در حالت net print امکان اتصال به چاپگر خارجی وجود دارد .

راهنمای سریع صفحه کلید باسکول محک :

 روشن و خاموش کردن باسکول دیجیتالی  
 دکمه های اعداد و حافظه های باسکول  0 تا 9
 پاک نمودن قیمت کالا از حافظه ی باسکول  پاک
 صفر نمودن باسکول محک  صفر
 قابلیت پارسنگ  پارسنگ
 ذخیره قیمت کالا در حافظه  ذخیره
 دستیابی به حافظه های باسکول  حافظه
 مشاهده ی مبلغ کالا  نمایشگر ها
 چاپ فاکتور فروش  چاپ
 تعیین دقت توزین  0 + پاک
 ساعت   1 + پاک 
 تاریخ  2 + پاک
 تنظیم درگاه خروج سریال  3 + پاک
 شمارش کالا ها با وزن یکسان  4 + پاک
 تنظیم نور نمایشگر   5 + پاک
 قابلیت توزین چند مرحله ای  6 + پاک
 تعیین تعداد چاپ فاکتور  8 + پاک
 قابلیت ارسال وزن و مبلغ واحد از باسکول به کامپیوتر  چاپ + پاک

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 23 دی 1393 ساعت: 9:33 منتشر شده است
نظرات()

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 157
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 51
بازدید دیروز بازدید دیروز : 1
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 5
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 17
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 58
بازدید ماه بازدید ماه : 57
بازدید سال بازدید سال : 152
بازدید کلی بازدید کلی : 15041

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.129.22.135
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

درباره ما

دیجی اسکال مرکز عرضه خدمات و معرفی ترازو یا باسکول بر اساس شغل و نیاز شما می باشد شماره تماس : 6123-021 | 33124701-021 برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ترازو وباسکول و خدمات پس از فروش آن به سایت http://scale.ir//مراجعه نمایید

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان قیمت باسکول و آدرس pricescale.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود